Blogda Ara

4 Kasım 2018 Pazar

BIOBLAS COLOUR INTENSE DENEMESİ


Bioblasın saç dökülmesi ve diğer saç sorunlarına çözüm olarak piyasaya sürdüğü bir çok ürün bulunmakta.Bunlardan biri de Bioblas Boyalı ve Röfleli Saçlar için olan Colour Intense Saç bakım maskesi.Bu ürünü saçlarımın çok fazla döküldüğü bir dönemde almıstım ve bitene kadar da kullandım.

Aslında Colour Intense bioblas'ın boyalı ve röfleli saçlar için çıkardığı bir seri.Yani şampuanı saç kremi, saç serumu, saç maskesi bulunan bir seriden oluşuyor.Ben sadece bu maskesini kullandım.

Acıkcası başlarda saçımı nemlendirmesini sevmiş olsam da vaadlerini yerine getirmemiş olmasından dolayı tekrar almadım.Saç dökülmemde kesinlikle nir etki gözlemlemedim.
Belki diger ürünleriyle beraber kullansaydım etki olabilirdi bilemiyorum fakat sadece bu ürün benim beklentimi karşılamadı.
Ürün yuvarlak bir kutu içerisinde ve pembe renkli bir ürün.Az bir miktar tüm saçınıza yetiyor.Her ne kadar saç dökülmesini durduracağını vaad etmiş olsa da, ben bu ürünü sac diplerime uygulamaktan korktum.Doğal yağlar ve doğal maskeler haricinde birşeyi saç diplerime uygulamaktan cekiniyorum doğrusu.

Ürün de baya bereketli.Uzun süre kullanmıştım fakat saç dökülme vaadini es geçip sadece normal bir saç kremi olarak kullanmıstım.Öyle daha çok işe yaradı yoksa çöpe gidecekti

Bu ürünü önerir miyim? Aslında tüm serisiyle beraber kullanmak isterseniz bir şans verebilirsiniz.Fakat bu şekilde ürünü tek kullanacaksanız ben tavsiye etmiyorum.En azından benim saçlarıma, saç dökülmeme bir etki etmedi.
Sizdeki etkisi nasıl olur bilemiyorum.


Güzel kalın :)

● İlginizi çekebilecek diğer konular

SABUNLA SAÇ YIKAMAK

KARBONATLA SAC YIKAMAK - KARBONAT MUCIZESI

SACLARIMIZ NEDEN DÖKÜLÜR? SAÇ DÖKÜLMESİ NASIL DURDURULUR?

REVOX AT KUYRUGU ŞAMPUANI GERCEKTEN SAC UZATIYOR MU?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER