Blogda Ara

7 Ekim 2018 Pazar

EVDE BAL KÖPÜĞÜ SAÇ RENGİ NASIL ELDE EDİLİR?

BAL KÖPÜĞÜ SAÇ RENGİ NASIL ELDE EDİLİR?


 Bilenler bilir, bal köpüğü saç rengini elde etmek bir hayli zordur.Kuaföre bal köpüğü rengi istediğini söyleyip, kuaförden bakır kızıl olarak çıkan kader arkadaşlarım için evde bal köpüğü saç rengini nasıl elde ettim, hangi renkleri karıştırdım, sonrasında neler yaptım hepsini anlatacağım.

Evde Bal köpüğü Saç rengi tutturmak mümkün mü?


 Ben de sizler gibi uzun yıllar bal köpüğü saç rengi diye bakırlarla dolaşmış biriyim.Zamanla renk oturur, zamanla renk açılır diyenlere aldanmayın.O renk hicbir zaman bal köpüğüne dönüşmeyecek.
Beklediğim rengi elde edemeyince üzerini siyahla kapatmış, sonrada siyahtan kurtulma çabasına girmiş bir arkadaşınız olarak diyorum ki evde istediğiniz tonda bal köpüğü saç rengi elde etmek mümkün.

 Bal köpüğü saç rengi yapmaya karar verdiyseniz öncelikle saç zemininin koyu olmaması gerekiyor.Kumral veya açık kumral tonlar bu renk için uygun.Bal köpüğünü marketten veya kozmetikcilerden alacağınız kutu boyalarla elde edemezsiniz.Bunun için 2 renk karışımı gerekiyor.




Hangi renkleri karıştırırsam bal köpüğü saç rengi elde ederim?


HANGİ RENKLERİ KARIŞTIRIRSAM BAL KÖPÜĞÜ SAÇ RENGİNİ ELDE EDERİM?

Öncelikle belirlemeniz gereken şey ne kadar açık bir ton saç istediğiniz.Yani hangi rengi daha fazla karıştırmak istediğinize karar vermelisiniz.Ben 2 rengi de eşit miktarda eklemiştim ve harika bir renk elde etmiştim.Zemin rengim kumral olduğu icin de saç rengi güzel oturmuştu.

Bal köpüğü saç rengi


Yapmanız gereken bir kutu 8.3 bal köpüğü ile bir kutu 8.0 açık kumral saç rengini karıştırmak.İki kutudan çıkan malzemeleri eşit şekilde bir kaba alın.Iyice karıştırın.Saç boyama işlemine geçmeden önce bileğinize biraz boya sürüp alerji testi yapın.Eğer kızarma olursa boyama işlemini uygulamayın.Bir sorun yoksa, saç boyamaya saç uçlarınızdan başlayın.Uçlar diplere göre daha geç açılır.Bu yüzden saçlarınızı tutamlara ayırarak, enseden yukarıya doğru boyamaya başlayın.Boyayı tüm saçınıza uyguladıktan sonra 40 dakika kadar bekleyin ardından yıkayabilirsiniz.Sac boyasının deriye zarar vermemesi için yağlı saçlarınıza uygulamanızı öneririm.Saç yıkarken de boyayı suyla iyice akıttıktan sonra şampuanlama yapmadan kremleme işlemine geçin.Çünkü saç boyalarının %70 i ilk yıkamada akar.Boyamadan sonra en az 2 gün saçlarınızı şampuanlamayın ki boya saça iyice tutunabilsin.






Bu önerim açık zeminli saça sahip arkadaşlar içinde.Eğer daha koyu bir saç rengine sahipseniz, tabiki siyahtan bahsetmiyorum ama daha koyu kumral saçlarınız varsa, açık kumral yerine 9.0 Sarı rengini tercih edebilirsiniz.

Bal köpüğü saç rengi paket boyalar


Boyadan boyaya fark ediyor mudur bilmiyorum ama ben maliyeti ucuz ama etkisi büyük Sea Colour saç boyasını tercih etmiştim.Bu boyanın koyu renklerini çok begenmemiş olsam da açık tonlu saç renkleri gerçekten işe yarıyor.Saç renginiz koyu olsa bile, istediginiz rengi tam olarak alamasanız bile saç renginizi bir kaç tona kadar açabilirsiniz.Ben direkt saç açıcıların kullanılmasından yana değilim.Saç boyaları açıcılar kadar yıpratmıyor.

İstediğiniz bal köpüğü tonunu ilk boyamada yakalayamazsanız 2 hafta sonra aynı işlemi tekrar uygulayın.Bu defa saçınızın durumuna göre kumral yerine sarı kullanabilirsiniz veya benim gibi yine kumral kullanabilirsiniz.




Ben çıkan sonuctan çok memnun kaldım.Şuan saçlarımda küllü kumral olmasına rağmen, saçlarım toparlandığı an bal köpüğüne döneceğim.

Umarım siz de hayalinizdeki rengi yakalarsınız.

Güzel kalın :)

14 yorum:

  1. merhabalar, benim alt zeminim koyu kestane ve üstüne direk 8.3 sürersem bakırlaşacağını biliyorum. Hatta küçük bir kısmında denedim saçımın ve turuncumsu karamel oldu birazcık. Saçımı açmaktan yana değilim ve hepsini boyayıp turuncumsu bir karamelle de dolanmak istemiyorum. Acaba 10 gibi numaralarla başlayan sarılarla karıştırsam olur mu? veya küllülük içeren boyalarla karıştırsam? fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim :')

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benm saclarm bal kopuqu ama birazda acik karemel qibide duruyor acaba evde kendim dip boyasini nasil yapabilirm kendi sac renqmde kumral dioten cikanlar

    YanıtlaSil
  3. Slm saçım sarı bal köpüğü ne çevirmek için hangi renkleri kullanmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçın sarıysa direkmen bal köpüğü boyası alıp boyayabilirsin

      Sil
    2. eğer saçın orijinal sarıysa hiç boyama bence

      Sil
  4. Merhaba benim sacım acık sarı boyalı ben onu kapatmak istiyorum bal kopugu rengi olur mu sizce

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Saçlarımın rengini ben seneler önce papatya suyuyla açmıştım. Bu yöntem hem çok doğal hem de saçımın rengini birkaç ton değiştirmişti. Saçın rengini yıpratmadan açmak için papatya suyu bence şahane bir yöntem. Evde kolaylıkla saçınızın rengini papatya suyuyla açabilirsiniz. Saç rengi açma işlemiyle ilgili yayımladığım yeni yazımı okumanız için ben de sizinle paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/dogal-yontemle-sac-rengi-nasil-acilir/ 💛

    Güzel okumalar dilerim,
    sağlıkla kalın. 🌞

    YanıtlaSil
  6. Saçlarım sarı diplerim cikti koyu renk siyah ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  7. Uçlar açık renk dipler siyah renk ise ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
  8. Benim saclarim suan findik Kabugu bal kopu yapmam icin hangi numaralar kullanmam lazim rica etsem yazarmisiniz

    YanıtlaSil
  9. Merhaba benim saçım sarıydı ben kumral yaptım tekrardan biraz açmak istiyom bal kopuguyle acik kumral nasıl olur acaba

    YanıtlaSil
  10. Kestane rengi doğal saça hangi boyayı açmadan kullansam direk bal köpügü olur

    YanıtlaSil
  11. Saçım koyu kahfe rengi bal kopugu nasel yapabilirim

    YanıtlaSil

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER