Blogda Ara

8 Ekim 2018 Pazartesi

YÜZ NEMLENDİRİCİ ÖNERİSİ



 Merhaba arkadaşlar :)
Cilt temizliği önerilerimden sonra farkettim ki cildimi temizledikten sonra nemlendiricimi eklemeyi unutmuşum.
Bu yüzden yeni bir başlıkta anlatmaya karar verdim.

Ben sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa yüzüme nemlendirici uyguluyorum.Bunlar genellikle cilt temizliğinden sonra yaptığım uygulamalar.

Peki hangi ürünleri kullanıyorum?

Yağlı bir cilt yapısına sahip olduğum için nemlendirici seçimim genelde cildi yağlandırmadan, yağlılık hissi bırakmadan nemlendiren ürünlerden yana oluyor.Bu vaadlerde bulunun bir cok ürün piyasada mevcut olsa da, vaadlerini yerine getiren ürünlere rastlamak biraz güç olabiliyor.

Ben Avon markasının nutra effects serisinin gece ve gündüz kremlerini kullanıyorum.

Gece kreminden başlayalım;



    Ben bu jel kremi gece kullanıyorum.Görüldüğü üzere içinde pek birşey kalmamış.Aslına bakarsanız jel yapısından mıdır bilmem, ciltte cok kolay emilip, anında etkisini gösteriyor.Yani gündüz kremiyle kıyaslarsak gece kremi çok daha başarılı.
 Cildinize ne kadar sürerseniz sürün, cilt onu hemen emiyor ve cildiniz pamuk gibi oluyor.En çok sevdiğim özelliklerinden biri ise kesinlikle yağlılık hissi bırakmaması.Yani ne kadar uygularsanız uygulayın, ciltte kesinlikle bir yağlanma olmuyor, cilt tarafından kolayca emiliyor.
Ben bu kremi gayet başarılı bulduğum için, daha iyisine denk gelene kadar favorim bu.

Gelelim Gündüz kremine ;





Açıkcası gündüz kreminden, gece kremi kadar memnun kalmadım.Bu yüzden de pek kullanamadım.Eğer kuru bir cilt tipiniz varsa çok memnun kalacağınızdan eminim fakat benim yağlı cildimde az da olsa yağlı bir his bıraktığı için ben bunu pek kullanamadım.
Bunu da yine sabah yüzümü temizledikten sonra kullandım.Yazın pek olmasa da kışın işime yaradı.

Benim rutinlerim genellikle cildimin ihtiyac duydugu zamanlarda uyguladığım rutinler.Yani eğer cildimin nem dengesinden memnun isem, nemlendirici kullanmadığım zamanlar olabiliyor.Çünkü bazen nemlendiriciler fazla gelip yüzümde sivilcelenme yapabiliyor.Bu yüzden belirli bir dengede tutmaya özen gösteriyorum.
Bazen cilt temizliği yaparken daha sert ürünler tercih edip, bazen ise daha hafif içerikli ürünler tercih ettiğim olur.
Bana kalırsa siz de böyle yapmalısınız.Cildinize herşeyi yeteri kadar vermeli, cildi sıkmamalı yormamalısınız.Her gün maske yapılmaz, her gün peeling yapılmaz.Bunlar cildi yorar.Arada cildinize tatil verin.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER