Blogda Ara

12 Ekim 2018 Cuma

TOPRAKTAN GELEN GÜZELLİK - CAMUR MASKESİ


ÇAMUR MASKESI ILE GÜZELLEŞİN !
ÇAMUR MASKESİNİN CILDE FAYDALARI NELERDİR?

Merhaba güzellikler :)
Yine doğal ve etkili bir maske tarifiyle karşınızdayım.Çamur maskesi bilinen en eski güzellik yöntemlerinden birtanesidir.

Siz de cildinizde çok fazla kimyasal ürün kullanmayanlardan iseniz bu maske çok işinize yarayacak.Ergenlikten kalma sivilcelerimi yok edip cildimi bir dengeye oturtmama yardımcı olan etkili bir maske Çamur maskesi.

Ben bu maskeyi sanıyorum bir arkadaş tavsiyesi üzerine denemeye başlayıp çok uzun bir süre düzenli olarak kullanmıştım.
Şuan kullanmıyorum çünkü cildimin şuan için maskeye ihtiyacı yok fakat tekrardan yağ dengesi bozulup sivilcelenmeye başlarsam parklardan toprak toplamaya başlayabilirim.

Maskenin içeriğinde kırmızı toprak var arkadaşlar.Bildiginiz parklarda bahçelerde gördüğümüz toprak.
Şimdi bu toprak ne kadar temiz olabilir ki diye düşünebilirsiniz fakat ben bu toprağı bitkilerin yetiştiği bir yerden almıştım.

Nasıl hazırladım nasıl kullandım?

Bir kaseye iki yemek kaşığı toprak ve maske kıvamı alacak şekilde su ekleyerek karıştırıyoruz.
Çok sulu olmamasına dikkat edin.Bu maskede kahramanımız toprak.
Yüzüme uygularken fırça kullanmak yerine ellerimi kullandım.Parmak uçlarıma masaj yapar gibi uygulayıp bir yandan da peeling etkisi yaratmak istedim.

Maskeyi uygulayıp kuruyuncaya kadar yüzümüzde bekletiyoruz arkadaşlar.
Maske kurudukça yüzümüz gerilmeye başlıyor.
Tamamen kuruduğunda ise, önce ılık suyla maskesi yüzümüzden tamamen cıkarıp, ardından soğuk suyla yüzümüzü şokluyoruz.
Bu maskeyi haftada 1 defa uygulamak yeterli oluyor aslında, fakat ben hemen etki almak istediğimden sanırım 2-3 gün de bir bu maskeyi uygulamıştım.
Yüzümdeki fazla yağı alıp, sivilce oluşumunu da engelledi.
Bu yüzden gayet memnun kaldığım etkili bir maske oldu çamur maskesi.

Cilt tipinizi bilmiyorum fakat ben maskeyi arkadaşlarıma tavsiye ettiğimde herkes memnun kalmıştı.Yüzünüzü kurutmadan sadece fazla yağı ve iltihabı alıyor.Cildiniz pamuk gibi oluyor.

En etkili maske önerilerimden ilki sanıyorum bu maske, ikincisi ise karbonat ve yoğurt maskesi.
Yağlı bir cilt yapım olduğu için kullandığım maske ve ürünlerde dikkat ettiğim en önemli şey yüzümdeki yağ dengesine etkisi.
Eğer yağlı bir cilt tipine sahipseniz bu iki maskeyi şiddetle tavsiye ederim.Kesinlikle memnun kalacaksınız.

Sizin de deneyip memnun kaldığınız maske tarifleriniz varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER