Blogda Ara

12 Ekim 2018 Cuma

GÜNE ENERJİK BAŞLAYIN


Merhaba arkadaşlar :)
Sizin de uyku probleminiz var mı bilmiyorum ama ben ne kadar yatarsam yatayım, sabahları uyandığımda kendimi bitkin ve yorgun hissediyorum.Bunun bir cok sebebi olabilir elbette, fakat benimki biraz psikolojik galiba.

Şu sıralar ise eskisine göre daha dincim.
Zamanında uyuyor, zamanında uyanıyor, düzenli beslenmeye çalışıyorum.

Sabahları güne enerjik başlamak istiyorsanız güne bir " Merhaba" deyin.
Uyanmak zorunda değilmişsiniz de, uyanmak istemişsiniz gibi düşünün.Boşuna herşey kafada başlar demiyorlar :)

Sabah gözlerinizi açtınız, oflayıp puflamadan önce yatakta biraz gerinin, uykunuzun açılmasını bekleyin.
Daha sonra kalkıp yüzünüze soğuk bir su çarpın.Soğuk su sizi şoklayacaktır.
Kahvaltıya geçmeden önce biraz hareket edin.Egzersiz yapın.Biliyorum birçoğumuzun bunu yapmaya vakti yok fakat uykunuz açılana kadar biraz vücudunuzu hareket ettirmeniz işe yarayacaktır.

Artık kahvaltıya hazırız.
Benim kahvaltı hazırlayacak vaktim olmaz genelde, bu yüzden kahvaltıyı mısır gevreği ve kuru meyvelerle karşılamaya calışırım.
Sabahları meyve yemek ya da taze sıkılmış meyve suyu içmek sizi daha mutlu hissettirecektir.
Bu yüzden sabahları taze meyve yemeye özen gösteririm.

Bir bardak ılık suya bir kaç damla limon suyu damlatıp için.Bunu genelde sabahları kalkar kalkmaz yaparım.Limonu çok fazla kaçırmayın, aç karna biraz mide bulandırabilir.Yani en azından bana hep öyle olur.
Limonlu su göbek eritmek için de etkili bir yöntemdir.Eğer göbeğinizden şikayetçiyseniz, aç karna 1 bardak ılık limonlu su tüketmenizi tavsiye ederim.

Sabahları giyinmeye çok vakit harcamam bunu geceden halletmiş olurum zaten.Eğer vaktiniz varsa güzel bir duşun ardından yavaş yavaş hazırlanabilirsiniz elbette.

Ben genelde makyaj yapmam bu yüzden sabahları makyaj yapmaya harcayacağım vakti kahvaltıyla değerlendirmeyi tercih ediyorum.
Zaten uyandıktan yarım saat sonra evden çıkmış oluyorum.
Iş yeriniz veya okulunuz cok uzak mesafede değilse yürümeyi tercih edin.Ben her sabah işe yürüyerek gider, her akşam yürüyerek dönerim.
Yürümek uykunuzu tamamen açacağı gibi, daha zinde olmanızı sağlar.Daha enerjik ve daha mutlu bir güne başlarsınız.
Temiz havayı içinize çekin.
Temiz hava?
Evet lüks değil mi?
Araba egzozlarından kirlenen havayı solumak ne kadar sağlıklı olacaksa artık.Ama ne yapalım başka alternatif olmayınca gönül katlanıyor.

Güzel şeyler düşünün, pozitif düşünün.Gün içerisinde modunuzu düşürecek olaylardan ve kimselerden uzak durun.Sorunlar bitmez, üzerine konuşuldukça katlanarak büyümeye devam eder.Bu yüzden relax olun.Gün sonunda sorunlar bir şekilde bitmiş olacak zaten.Kendinizi bunun için yıpratmayın.

Sevdiğiniz arkadaşlarınızla buluşup bir kahve molası verin.
Kendinize bir hediye verin, kendinizi şımartın.
Unutmayın
Siz değerlisiniz

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER