Blogda Ara

11 Ekim 2018 Perşembe

1 HAFTADA SİYAH NOKTALARDAN KURTULUN


Merhaba arkadaşlar :)
Sizin de siyah noktalarla başınız dertte mi? O halde bu yazı sizin için.
Şimdiye kadar denediğim en etkili siyah nokta temizleme uygulamasını sizlerle paylaşacağım.Benim siyah nokta oluşumum genelde burun üzerinde.
Bu yüzden siyah noktalarım için bir ürün satın aldığımda veya bir karışım hazırladığımda sadece burnumun üzerine uygularım.Ama siz bu tarifi gönül rahatlığıyla tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.

Siyah noktalarınız için bir ürün kullanmadan önce, yüzünüze buhar banyosu yapmanızı öneriyorum.Böylece gözenekler açılacak ve siyah noktalar daha kolay çıkacaktır.

Gel gelelim tarifimize.
İhtiyacımız olan şey 1 yumurtanın akı ve peçete.
Evet sadece bu kadar :)

1 yumurtanın akını bir kaseye alıp iyice çırpıyoruz.Ardından bir fırça yardımıyle siyah noktaların olduğu yerlere sürüyoruz.Ardından peçeteyi tek yaprak ( incecik olması gerekiyor) olarak yumurta sürdüğümüz yerlere yapıştırıyoruz.Sonra bir kat da peçetelerin üzerine yumurta akını sürüyoruz ve kuruyuncaya kadar bekliyoruz.
Peçeteler tamamen kuruyunca yüzümüzden soyarak çıkarıyoruz.Evet ev yapımı soyulan maske tarifi de diyebiliriz buna.
Peçeteleri soyduktan sonra o peçetelerin üzerine bakın, siyah noktalarla ve kirle kaplı olduğunu göreceksiniz.

Ben bu tarifi bir haftada 2 kez uyguladım.Siyah noktalarımdan kurtulmama gercekten faydası oldu.Zaten çok fazla olmadığı için tekrarlama gereği duymadım.
Ama eğer siz ihtiyaç duyarsanız bu tarifi siyah noktalarınızdan tamamen kurtulana kadar tekrarlayabilirsiniz.

Yazımın başında da belirttiğim gibi bu tür maskeleri vs kullanmadan önce, yüzünüzü iyice temizleyin hatta kısa bir buhar banyosu yaparak çok daha verimli sonuçlar alabilirsiniz.

Benim siyah noktalardan kurtulma serüvenim bu şekildeydi.Sizin de kullandığınız memnun kaldığınız ürünler varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER