Blogda Ara

13 Ekim 2018 Cumartesi

CİLTTEKİ KARARMALAR NASIL GEÇER?


Yeniden ve yine merhaba :)

Birçoğumuzun ortak derdi olan cilt kararmalarına iyi bir çözüm önerim var.

Ağdalardan, jiletlerlen ve daha bir cok değişik etkenden dolayı vücudumuzun bazı kısımları kararmaya başlar.
Ne yaparsak yapalım bu kararmaları yok etmek nerdeyse imkansızdır.
Ben de zamanında yana yakıla bu soruna çözüm arayıp kafa patlatmış bir arkadaşınız olarak diyorum ki, bu sorunun da çok basit bir çözümü var.

KARARMALARDAN KURTULMAK İCİN NE YAPMAMIZ GEREKİYOR?

Tek ihtiyacımız olan şey bir parça limon ve biraz karbonat.Evet malzemelerimiz sadece bu kadar.
Malzeme az ama etki büyük arkadaşlar kesinlikle çok faydasını göreceksiniz.

Duştan önce veya sonra farketmez fakat ben duştan önce uygulamayı tercih ediyorum.

Ne yapıyoruz?

1 limonu ikiye bölüp, bir parçasının üzerine biraz karbonat dökün ve koltuk altlarınıza sürmeye başlayın.Burda koltuk altları sadece bir örnek, bunu diz kapaklarınıza, dirseklerinize, bikini bölgenize yani kararma olan yerlere uygulayabilirsiniz.
Bir kaç dakika böyle devam edelim.Daha sonra yıkayalım.

Limon ve karbonat asidik maddeler oldugu icin cildi tahriş etmemeye dikkate edelim arkadaşlar.Hatta bir nemlendirici bile kullanabilirsiniz bunun için.

Bu uygulamayı ben 3 günde 1 yapıyorum.
Siz cilt yapınıza göre haftada 1 de uygulayabilirsiniz.

Bir diğer faydası ise ter kokusunu önlemesi.
Kesinlikle ağır bir ter kokunuz varsa, karbonat ve limon sizin mucizeniz olacak.
Sadece ter kokusunu önlemek istiyorsunuz limon ve karbonatı bir arada kullanmak zorunda değilsiniz.İkisinden birini tercih edebilirsiniz fakat ben sadece karbonatı önerebilirim ter kokusu için.Duşunuzu aldınız, duştan çıkmadan önce biraz karbonatı elinize alıp koltuk altlarınızı karbonatla ovun ve yıkayın.
Dilerdeniz duştan sonra deodorant da kullanabilirsiniz fakat ben ihtiyaç duyacağınızı sanmıyorum.Sadece karbonat işinizi görecektir.

Kararmalar icin kimyasal ürünler kullanmak yerine böyle daha doğal ürünler tercih ederek hem maliyet olarak, hem memnuniyet açısından daha kârlı çıkabilirsiniz.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER