Blogda Ara

1 Ekim 2018 Pazartesi

SIRADIŞI DUDAKLAR


                  RENKLİ DUDAKLAR



Sıradışı tırnaklardan sonra sıradışı dudaklar geliyor.
Hepsi bir sanat eseri olan, dudakların tuval olarak kullanıldığı bu akım gün geçtikce daha fazla yayılıyor.



Resim konusunda pek becerikli sayılmam.Bu yüzden ben yapamayacağım belki ama sizin için birbirinden güzel önerilerim var.


Farklı kişiliğinizi yansıtacak, sizi farklı bir boyuta ulaştıracak bu dudaklar, oldukça emek gerektiriyor doğrusu.Her gün uğraşıp, akşamında silmek zorunda olmak yıkıcı olabilir.
Ama benim gibi üşengeç değilseniz ve tarzınızı konuşturmak için 'herşeyi yapabilirim' diyorsanız bu dudaklar sizin için geliyor.



Bir kot, bir tişört, tepeden bir topuz.Oldukça sıradan geldi değil mi? Peki bu dudaklarla tamamlandığında?



Ben bu dudaklara bayıldım.Kesinlikle deneyeceğim.Başarılı olamayacağımı bile bile...



Her biri birbirinden güzel yahu!


Siz de benim gibi seçmekte zorlanıyorsunuz değil mi? Evet seslerini duyabiliyorum.












































Ben karar veremedim.
Sizce hangisi?

Güzel kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER