Blogda Ara

21 Ekim 2018 Pazar

CLEAN AND CLEAR Mİ? NEUTROGENA MI? - ÜRÜN DENEMESİ


Siyah noktalarımdan delirmeye başladığım elime ne geçerse bir umut deyip denediğim ama sürekli hüsrana uğradığım dönemlerde bir market rafında yanında temizleme suyuyla beraber paket halinde gördüğüm ve uygun fiyatlı olduğu için de alıp denediğim bir üründür.

Öncelikli şunu söyleyeyim.Bu tür ürünlerden fayda görmek için set halinde alıp, düzenli kullanmak ve o şekilde yorumlamak gerekir.
Ben bu ürünü düzenli ve istirarlı bir şekilde kullandım.

Sonuç?

Yine hüsraaannn...

Maalesef sonuç hüsran oldu benim için.Üründen memnun kalamadım.Siyah noktalarıma hiçbir şekilde bir etki etmedi.
Hic bir etki görmeme rağmen kullanmaya devam ettim.Çünkü ürünü bitirmek ve öyle yorumlamak istedim.Cilt tipim yağlı ve sivilce oluşumuna çok müsait bir cilt.Bu yüzden her gün mutlaka bir temizleme ürünüyle yıkamam gerekiyor.Bu ürünü de o amaçla kullandım.Beklentiyi düşürünce de " ehh işte" denilebilecek bir ürün oluyor.

Ürünün yanında bir de temizleme suyu var.

Siyah nokta temizleme suyunu gerçekten beğendim.
Aslına bakarsanız bu iki üründe siyah noktalarıma etki etmedi fakat temizleme suyu cildi kirden çok iyi arındırıyor.
Kullandıktan sonra cildinizin temizlenip arındığını hissedebiliyorsunuz.
Temizleme jeli bittikten sonra sadece bu temizleme suyunu alıp kullanmaya devam etmiştim.
Cildinizi yıkayıp temizledikten sonra gercekten temizlenip temizlenmedigini anlamak için, bu üründen bir miktar pamuga damlatıp yüzünüzü temizleyin ve pamuğa bakın.
Temizlenmiş sandığınız cildinizden çıkan kiri görünce siz de bu ürünle ilgili düşüncelerime hak vereceksiniz.

Temizleme jeli ben de pek işe yaramadı.Ama siz de nasıl bir etki edeceğini bilemedigimden alıp kullanmanızı önerebilirim.
Ama temizleme suyunu mutlaka kullanın.
Ardından iyi bir nemlendirici kullandığınızda cildiniz pamuk gibi oluyor.Temiz ve ışıldayan bir cilde kavuşuyorsunuz.

Benim temizleme jelleri arasında favorim Neutrogena'nın günlük kullanıma uygun olan peeling jelleri.
Greyfurtlusunu deneyip çok memnun kaldıktan sonra bir de misket limonlusunu deniyeyim deyip, ürünün hayranı olmuştum.Halâ da kullanmaya devam ediyorum.

Ben ürünü bu şekilde ekonomik bir paket halinde alıp kullanmıştım.Ayrıca bu ürünün siyah nokta temizleyici toniği de gerçekten çok başarılı.Yani siyah noktalarınızdan şikayetçiyseniz aradığınız ürünler bunlar olabilir.

Benim şuan kullandığım misket limonlu olanı ise gerçekten cildi ferahlatıyor.Fresh bir görünüm kazandırıyor.


Siyah nokta oluşumuna yatkın bir cildiniz varsa günlük temizliğe özen göstermelisiniz.Bunun için de cildi yormayacak günlük kullanıma uygun ürünler tercih etmelisiniz.Genellikle siyah noktalardan temizlemeyi vaad eden ürünler sert yapıda olur.Yani cildinizi yorar.Fakat bu ürün gerçekten cildinizi hic yormadan çok iyi temizliyor.

Karar sizin.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER