Blogda Ara

2 Aralık 2018 Pazar

SEA COLOUR ATEŞ KIZILI SAÇ RENGİ


Kızılın cazibesinden çokca söz ettik.Uzun bir aranın ardından tekrar kızılın kırmızı ışık yakmasıyla kızıla dönme kararı aldım.
Açık kumrala boyanmış saçlarımın üzerine sea colour 6646 ateş kızılı rengini uyguladım.
Şimdi size aşama aşama nasıl yaptığımı anlatacağım.


Sea colour markası fiyatına bakılınca kalitesiz gibi gelebilir.Çünkü oldukça uygun bir fiyatı var ve bir kutunun içinde 2 tüp boya bulunmakta.Ön yargılı yaklaşan biriyseniz, mutlaka deneyin derim.
Daha önce hürrem karameli ve bal köpüğü renklerini deneyip oldukça memnun kalmıstım.Koyu saclarımın üzerine uygulamama rağmen oldukca iyi bir sonuç çıkarmıştı.

Şimdi gelelim sea colour ın 6646 Ateş kızılı saç rengine.
Öncelikle saclarıma bu rengi uygulamadan önceki halini şuraya bırakayım



Gördügünüz gibi diplerim baya gelmişti.

Daha önce kolestonun kor ateş kızılını denemiştim ve sea colourdan nasıl bir sonuc alacağımı bilmediğim için biraz tereddutluydum fakat sonuc korktugum gibi olmadı.

Sea colour ates kızılını nasıl uyguladım?

Sea colour boyalarının içerisinden 2 tup boya bir de oksidasyon suyu çıkıyor.Benim saçlarım biraz uzun oldugundan 2 paket aldım.Ben 3 tüp boyaya 2 oksidasyon suyu ekledim.Çünkü yoğun bir kızıl istedim.Siz bunu yapmayabilirsiniz.Bir kapta homojen hale gelinceye kadar karıştırdım ve uygulamaya hazırladım.

Boyayı kirli saçlarınıza uygulamanızı öneriyorum, böylece kimyasallar saç derinize daha az zarar verir.

Tüm saçımı tarayıp alt kısımları ayırdım ve geri kalan saçımı tepeden bir tokayla tutturdum.Boyamaya enseden başladım.Her defasında bir tutam daha alıp tepeye kadar boyamaya devam ettim.

En son kalan boyayı saçımın boylarına yedirdim ve bir tokayla tepeden topladım.
Ben bone kullanmadım ama siz dilerseniz kullanabilirsiniz.

40 dakika beklettikten sonra yıkadım.
Boyanın içerisinde bir de besleyici krem bulunuyor.Tüm boyayı saçımdan akıttıktan sonra bu kremi de uyguladım ve duruladım.
Şimdiden söyleyeyim, kızıl demek kırmızı havlular ve yastık kılıfları demektir.Tum bunlara hazırlıklı olun.

Yıkarken saclarınızdan cok fazla boya akacaktır.Bu sebeple ilk yıkama sadece boyayı temizlemek icin olmalı.Sadece suyla durulayın.Çünkü saç boyası ilk 1 haftada %70 akar.Bu sebeple sadece suyla durulayıp 3 4 gun saçlarınızı yıkamayın.Böylece boya saca iyice tutunacaktır.

Ve işte saçımın son hali



Ben begendim
Umarım siz de beğenmişsinizdir.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER