Blogda Ara

5 Ağustos 2019 Pazartesi

EYELINER NASIL SÜRÜLÜR?

Kolay eyeliner sürme taktikleri


"Her konuda tamamım, ama konu eyeliner olunca bir duraklıyorum" diyorsanız, sizi bu dertten kurtarmaya geldim.
Birçoğumuz bu dertten muzdaribiz sanıyorum.
Peki yok mu şu eyelinerın basit bir yolu?
Neden olmasın?

Eyeliner nasıl sürülür?
Kolay eyeliner çekme taktikleri

Öncelikle söylemem gerekiyor ki, bu işi hakkıyla yapan çok az insan var.Yani eyeliner çizgisini kulak hizasına kadar çekip Türkan Şoray edasıyla gezen kadınlar görüyorum.Yapmayın yahu!
Gerçekten olmuyor yani.Herkes sürecek diye birşey de yok zaten.Makyajın olmazsa olmaz adımı değil sonuçta.
Ama bana yakışıyor, ben süreceğim diyorsanız, okumaya devam edin.

Kolay eyeliner sürme teknikleri

Bunlardan ilki bant arkadaşlar.Göz kapagınıza ufak bir bant yapıştırarak çok rahat eyeliner çekebilirsiniz.
Taşma yok, bulaşma yok.Sıfır risk.

Ben bantla vs uğraşamam diyorsanız bir kaşık yardımıyla da bu işi rahatça halledebilirsiniz.


" Okadar da kötü değilim ya" diyorsanız, bir başka teknik deneyebilirsiniz.
Mesela önce eyeliner kuyruğunu çizip, ardından geri kalan kısımları doldurabilirsiniz.Bu diğer yöntemlere göre biraz daha riskli olabilir tabi.

Benim önereceğim ise kücük noktalar yapmak.Yani önce ufak ufak noktalar yapın.Ardından da o noktaları birleştirin.

Ben onu da yapamam diyorsanız son çare önce göz kalemiyle çizip, ardından üzerinden eyeliner ile geçebilirsiniz.Bu da çok sık uygulanan bir yöntemdir.



Eyeliner uygularken, sadece göz kapağıyla yetinmenizi öneririm.Göz altlarını da eyeliner ile çerçevelediğiniz zaman çok yapay bir görünüm elde edebilirsiniz.
Eyeliner uygularken kirpik diplerinden çok fazla uzaklaşmayın.

Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER