Blogda Ara

4 Eylül 2018 Salı

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI GERÇEKTEN SAÇ UZATIYOR MU?


REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANINI KULLANANLAR VAR MI?
REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI GERÇEKTEN SAÇ UZATIYOR MU?




Revox At Kuyruğu Şampuanını Denedim

Öncelikle şunu söylemek istiyorum.
Amacım bu markayı kötülemek değil kesinlikle, sadece deneyimlerime dayanarak kişisel düşüncelerimi aktarmak istiyorum.

Gerek youtuberların sayfa sayfa övgülerinden, gerekse site reklamlarından olsun bu şampuanı hep denemek istemiştim.
Hep aklımdaydı ama hiç fırsat bulamıyordum.
En son Gratis'in önünden geçerken gidip aldım.
Fiyatı diğer market şampuanlarına göre biraz tuzlu ama vaadleri arasında saç uzatmak olduğu için ve benimde geç uzayan bir saçım olduğu için fiyatını çok önemsemedim.

İlk kullanışta gerçekten yumuşak bir etki bıraktı.Ama benim beklentim yumuşak bir saç değil, uzun saçlardı.
Bu da tek bir yıkamada olmayacaktı haliyle.
Şampuanı kullanmaya devam ettim 1.5 ay kadar.Kış olduğu için de çok sık yıkayamıyordum haliyle.
İlk kutum bitti ve saçlarımda gözle görülür bir etki göremedim.Saçlarımdaki yumuşaklık da yavaş yavaş geçmeye başladı.Sanırım saçım şampuana alıştığı için artık etki etmiyordu.
İnternette gezindim ve şampuanla ilgili biraz bilgi toplamak istedim.Kullanıcı yorumlarını okudum.
Kimileri gerçekten saçları "Felaket" derecede uzattığını iddaa ediyordu.Bu kişiler markayla bağlantılı olabilir mi düşüncesi aklıma gelse de bir hevesle şampuanı tekrar almaya gittim ve bir kutu daha aldım.Havalar biraz ısınmaya başlamıştı ve sık sık yıkayabiliyordum saçlarımı.
Ne tuhaftır ki bu defa şampuan bittiğinde saçlarım belime geliyordu.
Bu defa gerçekten faydasını görmüştüm.
Çevremdeki herkes saçların ne çabuk uzadı deyip duruyordu.Ee haliyle ben de bu gazla şampuanı tekrar aldım ve kullanmaya devam ettim.
Bir süre sonra saçlarımda feci bir kepeklenme sorunu olmaya başladı.Hergün yıkamama ragmen duştan çıktığımda kafam kepekle kaplı oluyordu.
Saçlarımı kurutana kadar ayna karşısında kepekleri ayıklamaya çalışıyordum.

SONRA NE Mİ OLDU ...

Bi an aynada gözüm çeneme ilişti.
Aman Allahım ! Uzun ve kalın bir kıl !
Yüzümde tüy bile yokken bu iri kıl nasıl oldu !

Tabiki sebebinin şampuan olacağını düşünmedim, şampuanı halâ kullanmaya devam ediyordum ki bir başka ŞOK !
Yanağımda daha uzun ve daha kalın simsiyah bir kıl daha.

Hemen arkadaşımı arayıp " acaba hastaneye gidip hormon testi mi yaptırsam" diyordum ki bir anda kafama dank etti.
Bütün bunlar şampuanı kullanmaya başladıktan sonra olmuştu.

Her ne kadar saçlarımı güzel uzatsa da, yarattığı kepek sorunu ve kıllanma benim için büyük eksi oldu ve şampuanı kullanmayı bıraktım.


Büyük umutlarla alıp kullandığım hayalimin şampuanı bi anda kabusum oldu.
Şampuanı kullanmayı bırakmama rağmen acaba yeniden yüzümde kıl çıkar mı diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
İşin kötü tarafı ise market şampuanlarına geri dönmüş olmam.

Şuan yeni bitkisel şampuan arayışında olsam da sac uzatma etkisi olduğunu iddaa eden şampuanlara elim gitmiyor.

Bu etki sadece ben de mi oldu, yoksa diger insanlarda da oluyor mu bilmiyorum.
Ama şampuan seçerken çok titiz davranın
Yoksa siz de benim gibi dertsiz başınıza dert alırsınız :(

5 yorum:

  1. merhaba bende saçlarımı uzatmak için at kuyruğu şampuanı kullanıyorum ve çok memnunum sizlere de tavsiye ederim kısa sürede benim saçlarımı uzattı ve de besledi benim kullandığım marka liquid :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni aldim gercekten uzatiyomu uzmasi icin aldim ama

      Sil
  2. Yüzünüde tüy mu çıktı bnde kullanıyorum yeni aldım bir sefer kullandım ama korktum şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef böyle bir sonuçla karşılaştım ben

      Sil
  3. Bende kullaniyorum revox cokta memunum hiçde öyle birseyle karşılaşmadım abim kuaför kendisi bayan kuaförü herkesede öneriyor ve memun kalanlar abimden tekrar isteyenler var ben hem revox at kuyrugu şampuanı ve revox at kuyrugu saç kremiyle birlikte kullanıyorum ve memunum hiçde böyle birseyle karşılaşmadım 2 yıldır kullanıyorum cokta memunum

    YanıtlaSil

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER