Blogda Ara

13 Mart 2019 Çarşamba

FARMASİ WHITE + CORRECT DENEMESİ





Ten renginizi açmak için neler kullanıyorsunuz hanımlar?
Güneş lekeleri, sivilce izleri kadınlar için bir kabus.Fakat bu kabustan uyanmak imkansız değil.

Aslında ben ten rengimi açmak için değil ama cilt tonumu eşitlemek için birkaç ürün ve evdeki malzemelerle maske hazırlıyorum.

Evde ten rengini açmak isteyenler için ilk önerim kesinlikle karbonat.Karbonatı nasıl kullanacaksınız?

Ten rengini açmak için karbonat maskesi; 

1 çay kaşığı karbonat
1 yemek kaşığı yoğurt
1 tatlı kaşığı saf zeytinyağı
Ve birkaç damla limon

Tüm malzemeleri bir kaba alıp karıştırın.Ardından yüzünüze uygulayın ve en fazla 10 dakika kadar bekletip ılık su ile yıkayın.

10 dakika beklememizin sebebi, karbonat ve limonun asidik olması sebebiyle cildimizin tahriş olma ihtimalidir.

Eğer yağlı bir cilt tipine sahipseniz zeytinyağını eklemeyebilirsiniz.
Maskeyi 3 günde 1 uygulamanız yeterlidir.

Gelelim Farmasi White Correct ürününe.
Bu ürünü kullanmadan önce beyazlatıcı sabununu da edinmenizi öneriyorum.Zaten ikisini beraber kullanmanız öneriliyor.Ben de öyle kullandım fakat şuan için sabunu bulamadığımdan kremden devam edeceğiz.
Ben bu ürünü çok begenerek kullandım.Artı taraflarından birtanesi ise yağlı bir cildim olmasına raģmen yüzümü yağlandırmaması ve çabuk emilmesi.


Vaadleri arasında cilt rengini açtığı ve cilt tonunu eşitlediği yazıyor.Peki gerçekten vaadlerini yerine getiriyor mu?
Kesinlikle evet.Bittikten sonra tekrar alacağım bir ürün.
Açıkcası farmasi ürünlerinden genel olarak memnunum.
Tavsiye eder miyim? Kesinlikle tavsiye ederim.Çok uçuk bir fiyatı da yok.

Buna benzer kullandığınız ürünler varsa yorum olarak yazabilirsiniz.

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER