Blogda Ara

14 Ocak 2019 Pazartesi

FARMASİ BB KREM DENEMESİ


Merhaba kızlar !

Eger beni takip ediyorsanız fazla yapılı ve yapmacık ürünlerden hoşlanmadığımı biliyorsunuzdur.Bu sebeple ağır kapatıcılı fondötenler yerine BB kremleri tercih ediyorum.Aslına bakarsanız onu bile pek fazla kullandığım söylenemez ama bazen daha iyi görünmek istediğimde bir parça kullandığım oluyor.

Garnier in BB kremini kullananlar bilir.En açık tonu bile oldukça koyudur.Ayrıca ilk sürdüğünüz hali ile kalmaz ve gün içinde daha da koyulaşır.Bu sebeple Garnier i pek tavsiye etmiyorum.

Farmasinin BB kremine gelirsek.Açıkcası bekledigimin üzerinde bir başarısı oldu.Zaten çok bir beklentim de olmadiğindan bana yetti.Cok fazla kapaticilik istemeyenler icin oldukca ideal bir ürün.


Alırken ten renime uyup uymayacagini denemedim.Zaten pek sık kullanmayacağım icin öylesine aldığım bir üründü.Fakat etkisi gayet iyi oldu.
Öncelikle bu soğuk havalarda diğer fondöten ve BB kremlerin yaptığı gibi pul pul dökülme olmadı. Bu benim icin önemli.
Altına baz veya başka birsey kullanmadım.Cilt tipim yaglı.
Gün içinfr herhangi bir koyulaşma da olmadı.



Yazın etkisi ne olur bilemem ama şimdilik uygun fiyatlı iyi bir ürün.Kullanmaya devam edilecek 👈


Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER