Blogda Ara

9 Nisan 2019 Salı

TREND SAÇ RENKLERİ-NEON RENKLER NASIL KULLANILIR?


Saç renkleri, Neon renkler, Pembe saç renkleri, En güzel Saç renkleri, Marjinal saç renkleri

Renkli saçlardan çokca söz ediyorum çünkü ne kadar yazarsam yazayım, yine de bu renklerin göz alıcığından kendimi alamıyorum.
Her gün yeni bir renk yeni bir modelle karşılaşıyorum ve bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Neon renkler, sanıyorum en cesur renklerdir.Saçınıza sarıya ya da siyaha boyatabilirsiniz.Peki hiç düşünmeden pembeye ya da yeşile boyatabilir misiniz?
Evet dediğim gibi, bu renkler cesaret isteyen renkler.
Peki yeterince cesur musunuz?

Neon renkler kullanımı bir hayli zor olan renklerdir.Gerek uygulaması olsun, gerekse de bu renkleri koruması olsun gerçekten zordur.

En başta saçlarınızı platine kadar açtırmanız gerekiyor.Bu da oldukça yıpranmış saçlar demektir.
Bir diger sorun ise bu renkleri korumaktır.
Mavi, yeşil, kırmızı gibi renk pingmentleri saçtan çabuk akar.Bu sebeple de saçlarınızı belli aralıklarla boyamanız gerekir.
Ayrıca renk koruyucu ürünler kullanmanız da yararınıza olacaktır.

Tüm bunları göze aldıysanız ve doğru rengi arıyorsanız, işte sizin için bulduğum en güzel neon renkler ;












Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER