Blogda Ara

26 Ocak 2020 Pazar

EVDE VÜCUT SPREYİ NASIL YAPILIR?


      EVDE VÜCUD SPREYİ NASIL YAPILIR?


 Evde kendi vücud spreyinizi yapmak istemez misiniz?
Bence istersiniz.O halde okumaya devam edin bu yazı sizin için.

 Gün geçmiyor ki kozmetik raflarında yeni bir ürünle daha karşılaşmayalım.Rengarenk rujlar, fondotenler, likitler derken bir de çeşit çeşit kokular var tabi.
Birbirinden güzel kokular her nekadar bizi cezbediyor olsa da fiyatları da bir okadar cep yakıyor.
Oysa daha ucuz maliyetle istediğiniz kokuları doya doya kullanbilirsiniz.
Evde parfüm yapmak mümkün mü?
Elbette mümkün.
Evde parfüm nasıl yapılır yazımıza ulaşmak için şuraya tıklayın >>> EV YAPIMI DOĞAL PARFÜM YAPIMI <<< 

" Parfüm bana ağır geliyor kullanamıyorum" diyorsanız, hafif kokulu vücut spreylerini deneyebilirsiniz.
Merak etmeyin vücut spreylerini de evde kendiniz yapabilirsiniz.

Evde Vücut Spreyi Nasıl Yapılır?


 Evde vücut spreyi hazırlamak oldukça kolay ve basit.Yapmanız gereken şey küçük bir sprey şişesi ve sevdiğiniz kokuların esans yağları.Bu lavanta olabilir, menekşe olabilir.Siz hangi kokudan hoşlanırsanız onları seçebilirsiniz.

 Ben size lavanta kokusunu nasıl hazırlayacağınızı anlatacağım.

Ben hafif ve fresh kokular seviyorum bu yüzden de lavantanın kendisini kullanmayı tercih ediyorum.Bir kavanoza yarım su doldurun.Ardından da kuru veya taze farketmez bir avuc dolusu lavantayı kavanoza koyup ağzını kapatın.1 ya da 2 gün beklettikten sonra lavantaları süzüp suyu ufak bir sprey şişesine alın.Ardından birkaç damla lavanta yağı da damlatın.Ve hepsi bu kadar.Artık vucut spreyinizi dilediginiz kadar kullanabilirsiniz.

 Ev yapımı vücut spreyinizi sadece bu amaçla kullanmak zorunda degilsiniz.
Sadece giysilerinizin güzel kokması için bir kaç fıs kullanabilirsiniz.Ki ben genelde kokuyu kıyafetlerime sıkarım.

 Umarım size faydası olmuştur.
Güzel kalın :)

2 yorum:

  1. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. En yeni ve canlandırıcı tester parfümler için tıklayınız: tester parfüm

    YanıtlaSil

Bizi Takip Edin

ÖNERİLER